Wednesday, August 4, 2010

..:: Cerita Kuala Kangsar Pulak ::..

Assalamualaikum W.B.T...

Hai ape kaba semua.. Aku menulis lagi ye, aiii time xmau tulis kosong je blog tapi bila da start menulis macam banyak je nak tulis..'abaikan ayat2 tu lau anda rasa pusing2'.. Ok, berbalik pada tajuk kita pada hari ini, haaa, cerita Kuala Kangsar la pulak.. Ape yang ada dalam cerita 2 ea.. Haa, semalam aku & budak2 kelas aku ke Kuala Kangsar untuk menjalani 'kajian lapangan', kiteorang kena g sana & jalankan pemerhatian.

Waaa, nie first time aku ke KK & banyak tempat menarik yang aku lawati. Emm, KK nie terkenal dengan pembuatan Labu Sayong, labu sayong yang dibuat semua cantik2, cumil2, cute2 & semua la sampaikan aku 'blur' nak pilih yang mane.. Ok, macam biasa la kan, tengok gambar sudah..'yela wat ayat panjang2 bukan orang nak bace pun'..hihi..^_^


:: tempat pertama ---> Kg Sayong Lembah ::


:: ke2 ---> lembah kk ::


:: ke3 Kg Pauh ::


:: Muzium Diraja Perak ::



:: muke2 excited ::


:: Masjid ****** ----> solat asar ::


:: budak kelas aku ::


:: ngan pelancong dari Australia ::

:: cantiknye ----> air kat belakang 2 ::
hehe..^_*

p/s :: rombongan nie sampai ke magrib tau..letih yang teramat tp best & enjoy..hihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...