Sunday, May 30, 2010

Cuti...cuti..cuti A.K.A. Bosan...!!!


singa nie pun sama mcm aku kot...BORING...


Assalamualaikum w.b.t

hai semua.....
ape cite cuti hujung minggu korang....
lau tnye aku....emmmm my answer is 'BORING SANGAT'...!!!!!
cuti 3 ari, dari ari jumaat - ahad.....
memandngkn da nk akhr bulan & duit pun semput, so xleh kuar jln2...
ape yg aku buat ea....

  • cipta blog nie...
  • baca buku..
  • pagi2 g jog with anith..
  • mkn roti canai..
  • ptg2 kuar amek angin..
  • basuh baju + kemas baju..
  • gayut with my sis..
  • kemas barang n blik umah..
  • dan lain2....
nie baru 3 ari da xthu watpe...nnti 1 mgu xthu la mcm mane...hrp2 mktb ada wat program yg best2 untk pelatih2, baru la syok sikit...n lau nak dihitungkan tinggal 5 HARI je lg mau pulang ke rumah....waaaa....xsaba nak jumpa MAMA, BABA, ADK BERADIK, NENDA & kwn2 aku semua...wait 4 me guys..

tp ape yg paling best time cuti 3 ari ni ialah aku dpt hbskan bca buku yg da lama beli tp xsempat nak khatam.. buku 2 bertajuk 'JADILAH WANITA TERPUJI DUNIA & AKHIRAT'... best sgt..nnti post seterusnya aku cite sikit sal buku 2 k.. ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...