Monday, May 31, 2010

....Hari Guru & Progam petang.....

Assalamualikum w.b.t...

Ape kaba semua...mcm mane ari nie, ok x.. Ari nie kat mktab aku ada 1 program iaitu sambutan Hari Guru.. mesti pelik kan, Hari Guru 16 Mei tp baru sambut.. hehehe... mula-mula memg la nak sambut, tp time 2 kiteorang semua ngah sibuk nak final so ditundakan ke ari nie... nak tahu x, program ape yang ada td..mcm-mcm ada...best sgt.. tp sambutan Hari Guru kat mane2 pun sama kan.. perutusan-perutusan akan di baca oleh orang atasan, ada nyanyi lagu Kami Guru Malaysia & lain2... tp ape yg aku xpernah alami dr sekolah rendah sampailah sekolah menengah ialah ada persembahan dr kumpulan teater n pra sekolah... hahaha....jgn xcye lak k, budak yg xsmpai 7 thn tu da pndai bersajak mengenai 'GURU'..ish, kalah aku..emm kena tuntut ilmu nie... masa smbutan td, aku nak bg 10 'BINTANG' buat pelakon-pelakon n bdk2 pra sekolah atas persembahan mereka yang AMAT MENYERONOKKAN 2... ape2 pun kta layan gmbr kat bwh nie k...


nie gmbr penonton + pensyarah yg join td...


barisan pelakon-pelakon



atok + amir




antara aksi2 yg di lakonkan...


budak2 pra sekolah..cumil2 semua...

haaaa....ari nie blm hbs smpai smbutan nie je tau...dlm kul 2 ptg tu ada program bwh jabatan HEP..nak xnak terpaksa join...pergi2 progm lmbt lak start..dr kul 2 smpai kul 3 tnggu..fuhh, penat tp sempat snap pic..hehehe..ape2 pun tp xrugi ar join, byk sgt input yg aku blh untuk jd 'GURU PELATIH YANG CEMERLANG'...hehehe.


entah pape la...


aku & kwn2 aku..


En Nor Azhar (penceramah kami)

p/s :: sowei lau gmbr x bermutu..sy xada kamera digital just ada hp cakai je..hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...