Tuesday, June 1, 2010

BeSdAy....

Assalamualaikum w.b.t...

Sebelum ke ayat seterusnya.. sy mau nanyi sikit....

ALLAH selamatkan kamu...
ALLAH selamatkan kamu...
ALLAH selamatkan kakak n sahabat saya...
ALLAH selamatkan kamu....




Haaa...thu lagu nie bila di nanyikan..?? Mesti la bila kta sambut besday org kan.. Ari nie 1 Jun, ada 2 orang yang penting dalam hidup aku sambut besday diaorang... Nak tahu x sape..?

Pertama ialah kakak kesayangan aku NUR SHAFAWATI BINTI JAMUDIN, da 25thn...(tua da)..hehehe






nie kakak sulung saya...(NUR SHAFAWATI JAMUDIN)

Yang kedua ialah kawan baik aku BASIRAH BINTI YA'ACOB, da 20thn...(hampir tua la)..hehehe



Dua-dua insan nie amat penting dalam hidup aku kerana lau dalam keluarga 'Air Dicincang x akan putus' n dalam hubungan persahabatan dialah yang akan sentiasa di sisi kita...pada kawan2 aku yang lain 2 'W.ATHIRAH ANITH, ATHIRAHSHAZANA & NORSHUHAIDA' 2 jgn cedey tau..aku pun sayang kat korang... Besday diaorang semua ni da lepas, aku je belum lagi..lambatnye la...hohoho..



ucapan nie khas buat 'anith, tt n sue' n lain2..^_^



nie kwan2 saya yang da sambut hari 'ketuaan mereka' dari kira 'sue - 10.5', anith - 31.1', 'tt - 1.4', 'eira - 1.6 a.k.a. ari nie'...

Ape2 aku doakan semoga insan-insan yang meraikan hari 'ketuaan' mereka sentiasa Dipanjangkan umur, Dimurahkan rezeki, Bahagia selalu n sentiasa Di berkati ALLAH...amin...

p/s :: sowie kengkawan gmbr x comey sgt...takut masuk yang comei2 ramai org nak ejas...hahaha..^_^..@_@

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...