Thursday, June 10, 2010

..:: Ooo... Happy-happy Day ::..




Assalamualaikum W.B.T..

Anda hepi... Aku skrung nie ngah hepi sangat..hehehe.... Alhamdulilah sebab Allah S.W.T. memberi nikmat bahagia ni... Haa, nak tahu hepi sebab pe..??

  • beg duit aku telah dijumpai.
  • lesen pun selamat.
  • dapat jalan-jalan ngan mama.
  • baba saya balik dr K.L. (baba kerja di K.L)
  • baju untuk dipakai masa tunang sepupu aku sudah siap.
  • dapat jalan-jalan kat ekspo.
  • esok turun K.L.
  • bilik sudah di ubah suai..
  • n ari ni ELAUN masuk..hahaha....
ish..ish..ish..hepi kot.. Tapi elaun 2, xleh blanja habis nnti bulan depan kering pulak.. So jimat je mimi.. Jangan boros-boros.. Aku da x sabar nak turun KL nie, sepupu mau tunang n aku n semua2 gadis2 dapat tugas 'Gadis Dulang"...ada uniform tau..weeeeee.... aku xsaba da nie..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...