Saturday, June 5, 2010

yihaaaaaaa I'm Home...


Bissmillahhirahmanirahim..
Assalamualaikum w.b.t.

Ape kaba sahabat2 semua...cuti sekolah da bermula, mesti semua orang gembirakan.. Aku pun gembira gak, selama 4 bulan xbalik akhirnya aku sampai jugak kat umah aku yang tercinta nie.. Perjalanan yang memakan masa hampir 6 jam nie betul2 memenatkan aku, yela nak buat macam mane, rumah kat pantai timur, tempat blaja kat utara...

Aku & kawan2 aku 'kak ba, tt n anith' dihantar oleh 'abe lah' ke Medan Gopeng, sampai2 kami terus menuju ke kaunter tiket untuk tukar tiket pas2 g cri bas.. Bas kat sana, memerlukan kami tengok pada no plat dia, bukan no yang ditampal di cermin bas..

Perjalanan yang memenatkan ini sedikitpun x membosankan aku sebab ada je gelagat lucu yang dilakukan oleh kawan-kawan aku dalam bas 2.. Mula2 beg kak ba yang diletak di atas kepala jatuh menimpa tt yang tengah lena tidur, pas2 hp tt lak jatuh n nasib baik ada budak belakang aku tahan dengan kaki, lau x mesti tercampak sampai ke belakang..hehehe..



namun, Perjalanan kami semalam agak terganggu kerana econ yang dipasang terlalu kuat sehingga menyebabkan kami hampir ketar..di tambah pula dengan cuaca hujan, fuhhh lagi la ketar...hahaha... Tepat jam 4.00 pagi, Alhamdulilah aku selamat sampai ke Besut, n dalam masa 20 minit, mama aku pun sampai, jalan2 sampai umah, letak beg aku terus peluk mama aku..rndu ooo, 4 bln x balik..hehehe

p/s :: dipost seterusnya akau akan cite sal perubahan yang berlaku kat umah aku ye...
:: selamat bercuti buat semua.. di samping kita bergembira jangan la kita lupa kepada umat Islam yang sedang merana khususnya di GAZA..marilah sama-sama kita berdoa untuk mereka..AMIN...^_^...@_@
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...