Thursday, June 10, 2010

..:: Indahnya Hari Ini ::..

Assalamualaikum W.B.T..

Pertama-tama sekalinya bersyukur ke Hadrat Ilahi kerana dua tiga ari nie hidup aku hepi je... Weeeeee... Ari nie baba a.k.a ayah aku bawak aku g jalan-jalan sekitar Besut & KB.. Haaa, korang nak ckp aku nie 'pelik @ jakun' cakap la, aku x kisah pun..hehehe... Bukan ape, ni la pertama kali baba bawak aku g jalan-jalan tanpa ada sesiapa mengganggu, maksud aku cuma aku n baba je....

Aaaaa, macam mane yang lain kena tinggal ea.. Haa macam nie, mula2 plannye aku nak singgah Kuala Besut sebab nak g ambik duit + transfer duit ke classmate aku untuk beli jersi pastu nak g anta TV yang rosak n singgah kedai aku jap, nak anta resit.. Tapi entah tiba-tiba, baba aku cakap 'dik, tel mama cakap kita nak g KB nak uruskan lesen kedai ari nie terus'. Aku tanpa membuang masa, tel la mama aku n mama aku cakap ok.. hehehe..OK...

Jalan ngan baba aku nie merupakan satu perkara yang amat seronok sebab baba nie sporting, turut je apa anak dia nak n paling penting suka blanje aku makan.. Haa, da mama aku xikut skali banyak la baba aku nie bawak aku g makan.. Isshh, menambahkan berat badan aku je, tapi xpe skali skala je..hohoho...

Mula2 kitaorg singgah kat Billion Kb dulu nak uruskan lesen kedai yang tamat tempoh, pas da selesai makan tengah ari n solat zohor kat Kg Telipot, pusing-pusing KB pas2 balik nak g ambik TV yang da siap dibaiki n aku ingat baba nak balik terus tp dia singgah lak kat kedai keropok lekor, aiii makan lagi... Hahahaha, asyk mkn je kojenya.. Habis makan terus balik umah, yela da lewat kan..

Tapi aku hepi sangat ari nie, sebab bagi aku bukan sebab baba belanja makan tapi aku dapat luangkan masa ngan baba, dapat berbual n bergelak ketawa n yang paling penting aku dapat tanya banyak soalan *aku suka tnya soalan ke baba aku, sebab dia selalu ada jawapan yang tepat* .. Lagipun nanti baba keja kat KL mesti susah sikit nak balik umah sebab baba aku nie lau berkerja mesti bersungguh-sungguh..


aku & baba...^_^

p/s :: To my beloved baba.. Thanks 4 the great time today with u...I Love U BABA..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...