Sunday, June 27, 2010

..:: Sampai ke Destinasi -----> Ipoh ::..



Assalamualaikum W.B.T

Hai, ape kaba semua..? Harap anda semua berada dalam keadaan yang sihat.. Setelah 3 minggu bercuti, akhirnya bumi Ipoh aku jejaki semula. Masuk nie da 3 sem aku ada kat sini, baru lagi, perjalanan masih jauh untuk aku tempuhi.

Alhamdulillah setelah 5 jam perjalanan dari Besut, tepat jam 4.30pagi aku sampai di Medan Gopeng & mujurlah seorang senior telah berbaik hati hantar aku & kawan2 balik maktab.. Sampai maktab banyak cite yang aku dengar antaranya blok 'a' terpaksa dikosongkan untuk diduduki pelatih lelaki, yela intake baru ramai pelatih lelaki, aku lak dari aras 3 berpindah ke aras 1 & sebagainya. Kesian kat kawan2 aku yang terpaksa pindah 2 & terpaksa tumpang bilik kawan2 sementara waktu nie & ada gak kawan aku sorang tumpang bilik aku, xpe la, lagi best.. makin ramai makin riuh..

Masuk bilik kul 7.00 pagi & terus kemas-kemas & sekarang bilik aku da kemas & comel..hehehe... Mau rehat kejap sebab penat yang teramat, nanti menulis lagi..^_^

p/s :: semoga sem baru akan lebih fun..Jom buat persiapan minda untuk sem baru..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...