Sunday, June 27, 2010

..:: Sebentar Sahaja ::..

Assalamualaikum W.B.T...

Ok sebentar je aku nak menulis sebelum aku nak masuk tidur. Ohhh, ari nie memang hari yang memenatkan ---> angkut barang, kemas bilik, kuar g beli barang sikit, kena hujan, berhimpit dalam van macam ikan sardin & so on.. Ok, aku betul2 penat... Memandangkan kena hujan yang lebat tadi, kepala aku da start berpusing2 & sebenarnya masa dari umah lagi aku da start sakit tekak tapi pagi tadi tahap yang kritikal & pesan mama aku, jangan lupe makan ubat. Ohh, mama, sedarkan anda bahawa anakmu ini x suke makan ubat, ok X SUKE MAKAN UBAT. Jangan paksa saya makan ubat..Hahaha...

Lepas zohor tadi aku kuar g Jusco coz nak teman TT beli barang & hajatnye nak ke Tesco tapi hujan yang lebat membantutkan kami untuk ke sana, so nak x nak terpaksa la shoping kat Jusco je.. Memandangkan harga barang kat situ m**a* sikit so aku kurangkan membeli & beli ape yang penting sahaja.. Antara barang2 yang sempat di beli ialah :-
  • kasut
  • sabun basuh
  • ubat gigi
  • pencuci muka
  • n menjamu selera kat pizza..
2 je yang belinya, budak2 nie pun membeli jugak. Balik 2 pulak singgah Tesco, orang yang hantar kiteorang nak ambik penumpang lain. Bila da amik 2, mak aiii van 2 macam tin sardin.. bayangkan 12 orang naik 1 van.. Fuuhh, bersempit ar & dalam perjalanan 2 dapat ar tengok suasana banjir di sekitar Ipoh nie yang di sebabkan oleh hujan lebat. Ok, 2 je jadual perjalanan ari nie, esok da mula sekolah ye.. Kena bangun awal & belajar macam biasa...hehe


muke lapar giler...





amik gambar ngan piza dulu..


1st try :: di mane2 tempat untuk bergambar..^_^


2nd try kat tempat sama..^_*

p/s :: semoga cepat sembuh.. Aku xsuke sakit lame2 nanti kena makan ubat & sori ye, walaupun tajuk tulis 'sebentar sahaja' tapi aku da melalut panjang..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...