Wednesday, April 10, 2013

Kata 61

Assalamualaikum semua!



Apa khabar, maaf Cikgu Shamimi 'sibuk' dengan praktikum sehingga membiarkan blog ini bersarang seketika. 

*eh, macam selama ini tiap-tiap hari update pulakkan.

Sebelum ke cerita seterusnya, jom tengok kata-kata ini ;




Minggu ini minggu ke-dua di sekolah.

Alhamdulillah suasana semakin ok,

Murid-murid semakin ok, *terima kasih anak murid yang comel.

Penulisan RPH juga ada peningkatan. *terima kasih guru pembimbing.

Jumaat ini penilaian pertama oleh pensyarah saya.

Semoga semuanya berjalan lancar dan semoga Allah permudahkan urusan saya dan sahabat praktikum saya.

Ok, jumpa di masa akan datang.

Doakan kami.

Jaga diri-jaga iman-jaga peribadi,

Hye Cikgu Shamimi in the house!!
beg yang setia membawa semua bahan mengajar!
kak ama panggil beg gi pasar.

ini saya dan patner saya.
abaikan bengkak bawah mata tuuu..
minggu ke-2 baru sempat ambk gambar bersama.


xoxoxoxo
Cikgu Shamimi
:)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...