Tuesday, October 18, 2011

B.E. C.O.O.L (^___^)













Assalamualaikum WBT




Saya rasa saya kuat, mungkin saya ditimpa dengan dugaan ini.
Saya rasa air mata saya tidak akan tumpah malam ini, itu sebab saya terima cubaan ini.



Saya tahu pasti akan ada hikmah di sebalik semua yang terjadi.




Saya yakin yang lebih baik akan tiba..
Saya yakin perubahan pasti berlaku..
Saya yakin semua ini tidak akan terhenti di sini..
Saya yakin kami tidak akan lumpuh..
Saya yakin kami akan bangkit seperti dulu..
Saya yakin, saya yakin dan pasti..



Ya ALLAH, terima kasih..
Sekurang-kurangnya saya belajar sesuatu..
Saya akan terus bertenang dan positif..
Saya tahu pasti ada hikmahNya..





Ujian dan dugaan itu bukan satu bebanan.
Kerana ALLAH SWT sentiasa mengerti akan hambaNya..
(^____^*)


notakaki
:: Ya Allah , jadikan ujian pada ku hari ini sebagai kafarah dosa , dan semoga ku mendapat hikmah di sebalik nya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...