Saturday, October 29, 2011

Sakit Belakang :(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..





Korang pernah rase sakit belakang?
Kalau tak pernah, tahniah la..
Sebab bila kena..
ok, memang susah nak digambarkan dengan kata-kata..
Sakit ok, sakit yang teramat..
Sakit yang mengganggu tidur malamku,
sakit yang kadang-kadang ganggu urusan harianku..




Tapi, cuba la buat-buat macam tak sakit..
Senyum je dan berlakon macam tak ada apa-apa yang berlaku..
dan kesannya korang akan lupakan kesakitan tu...
Tapi kalau tak tahan sangat dengan sakit tu, silalah makan ubat..
Terima kasih doktor sebab bagi ubat 'bonky' kepada saya..meskipun saya seorang yang anti ubat tapi saya makan juga dua biji bila da dua malam saya tak boleh tido..




notakaki
:: betullah orang cakap dengan senyuman mampu buat kesakitan yang kita alami itu hilang dengan sendirinya..(^___^*)

2 comments:

ketenangan abadi said...

ya..samalah kita kak mimi..bila dtg ja sakit tu, nk buat apa krja pun susah..lbih2 lagi time musim asgmnt, sgt2 lah sakit sbb lama sgt dok mengadap lptop..

Nur Shamimi Jamudin said...

huhu...
kuatkan semangat syuk..
doa banyak2 moga ALLAH kurangkan rase sakit tu..

jaga diri..(^__^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...