Thursday, January 26, 2012

Kata 22













Assalamualaikum WBT...






Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar!



Segala pujian yang selayaknya kepada ALLAH SWT. Dialah sumber kekuatan, sumber pergantungan, sumber rezeki, sumber kecintaan dan sumber perundangan.



Semoga terus kuat,
Semoga terus tabah,
Semoga terus gagah melangkah,
Semoga cekal,
Semoga tiada lagi kelemahan datang menyapa..
InsyaAllah..



Selitkan nama saya dalam doa kalian ye..

Doakan saya ditetapkan iman, dikuatkan semangat, diberi kekuatan dan tabah dalam segala ujian.. Saya yakin doa kalian yang menguatkan saya hingga kini dan saya berharap jangan pernah kalian berhenti berdoa kerana dengan doa semuanya berubah. InsyaAllah, ingatan untuk saya juga.





Akhir kalam,
mohon maaf atas segala kekilafan..


notakaki
: terima kasih semua. moga hidup kita semua diberkati Allah SWT. amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...