Tuesday, August 3, 2010

..:: Cerita Kuala Lumpur ::..

Assalamualaikum W.B.T...

Hai, ape kaba semua... Fuhh, agak lama x menconteng sesuatu di blog aku nie. Kadang2 banyak cerita yang nak dikongsi bersama, tetapi memandangkan waktu x berapa nak mengizinkan so agak lambat la nak 'update' cerita terbaru.. Haa, ok ari nie aku mulakan contengan di sini dengan bercerita mengenai percutian hujung minggu di Kuala Lumpur.. Oppss, sabtu & ahad yang lalu, aku & 2 orang kawan aku 'basirah & anith' g KL. Tujuan ke sana ialah untuk g jumpe seorang ustaz nak check sal tiroid aku, nak ambik kamera ngan kakak aku & nak jumpe family aku. Nasib baik baba & 2 orang kakak aku bekerja di sana, so senanglah lau nak g.

Ok berbalik pada cerita ye, mula2 x plan pun nak g tapi last minit baba aku msg suruh turun KL.. So sabtu pagi 2, pagi2 lagi da kuar dari maktab & g Medan Gopeng. Nasib baik ada tiket kul 9.. Maka bermulalah perjalanan aku & kawan2 ke sana. Banyak tempat yang aku g sambil bawak kawan2 aku menjelajah KL sambil di temani pemandu pelancong 'kakak' aku.. Huhuhu, ok da makin malas nak menulis, so tengok gambar je la ye...^_^


tiket bas + on the way KL



sampai di KL ---> KTM


1st place ---> Istana Budaya...'survey tiket'






:: xleh tengok, ambik gambar jadi ::




:: ada lagi ---> Istana Budaya ::


:: KTM Kepong ---> Midvalley ::


:: Midvalley ::


:: LRT to Jalan TAR ::


:: hari ke2 ---> IKEA ::
ngan kakak2 a.k.a pemandu pelncong aku..


:: kawan2 aku a.k.a ahli rombongan ::


:: cubaan pertama ::
yummy..^_^


:: menikmati sesuatu yang diimpikan ::

p/s :: terima kasih banyak2 kepada kakak2 kesayanganku yang sudi meluangkan masa ngan saya & kepada kawan2 yang sudi teman saya..luv u all..^_^

2 comments:

Anonymous said...

Dop ajop ucu :(

Nur Shamimi Jamudin said...

hehe...xsmpat nak ajak sape2 pun sbb plan last minit...maap ye ucu..ti kta g skali ye...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...