Monday, September 13, 2010

Cerita Raya Kedua

Assalamualaikum W.B.T

Ape kaba semua, haa ada sape2 lagi yang dalam 'mood' raya..? kalau ada, taniah untuk anda.. beraya la sepuas2nya sebelum memikirkan tekanan tempat belajar @ tempat kerja..

Haa, sebelum 2 aku nak explain sikit nie.. post arinie pasal cite hari raya kedua aritu,,maap la baru boleh tulis sebab sibuk sangat dengan jemputan ke rumah terbuka.. Hehe...

Ok, event pada raya kedua aritu ialah pasal 'Majlis Pertunangan Sepupu' ~fifi & faizal ~ yang bertempat di Kota Baharu.. Majlis bermula pada jam 4 petang. sepatutnya dalam perancangan lepas zohor, tapi memandangkan jalan sesak, so lambat la sikit majlisnya. Ape2 pun majlis yang cukup ringkas tapi menarik nie memang fun dengan kehadiran sedara mara, photographer yang baik hati ~sepupu saya a.k.a abg fifi~ & macam2 ag la..

Majlis nie bertemakan colour 'purple & pink' & hampir keseluruhan gubahan nie dibuat sendiri oleh mak cik & sepupu aku.. cantik sangat gubahan dia.. ~che ngah, mimi tempah che ngah ye untuk majlis tunang mimi~...haha...

Haa, memandangkan fotographer 2 sepupu saya sendiri, maka banyak la gambar 'kami-kami' sampaikan kalah si tunang 2..hehe.. lau photographer lalu, maka keluarla ayat nie 'abg imie, gambar please'.. hohoho, gila kentang betul la, sebab semua gile bergambar.. Ok ape2 pun kita tengok gambar sepanjang majlis berlansung ye..^_^


pelamin yang dibuat sendiri


saya, adik saya & sepupu saya


gambar sepupu2


candid time


baba & mama saya


taraanggg nie gamba family saya...
baru boleh amek..^_^


gambar candid family saya


sepupu2 time kat pelamin


lepas gambar 'formal' mesti ada 'candid'


candid 2







dalam bilik ngan mak sdare & sepupu saya


da puas tengok orang, duk luar balik & amek gambar lagi..


makan2 pulak..


majlis bermula ~penyarungan cincin~


~penyarungan cincin~


kami & fifi


candid fifi 1


candid fifi 2


candid fifi 3


konon2nya acara baling bunga


~berebut~


tengok sapa yang dapat


cubaan kali kedua


xtahu tangan sape yang dapat





a big & lovely family..^_^

p/s :: taniah buat my sepupu 'Afifahtul Akmal' kerana suda selamat menjadi tunangan orang, kami mendoakan semoga anda bahagia hingga ke anak cucu...

Ok, perhatian kepada cucu che do.. giliran sape lak bertunang selepas ini ye, mari sama2 kita tunggu..hehe..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...