Monday, March 14, 2011

A N D A I ...

Andai ku tahu…

Rasa itu menyakitkan pasti aku akan…

Andai ku tahu…

Rasa itu akan menjatuhkan, pasti aku akan..

Andai ku tahu…

Rasa itu akan membuahkan benci, pasti aku akan..

Andai ku tahu…

Rasa itu membuatkan aku semakin alpa, pasti aku akan..

Andai ku tahu..

Rasa itu semakin mencengkam, pasti aku akan..

Andai ku tahu…

Rasa itu membunuhku, pasti aku akan..

Mood :: lagu Andai Ku Tahu sayup2 di telinga…

(^_____^*)

Namun…

Semua itu tak aku ketahui..

Perjalanan menceritakan pengalaman..

Pengalaman menjadikan kita semakin dewasa..

Jika aku tak lalui semua itu pasti aku x pernah tahu & rasa semua itu..


Notakaki :: semoga semuanya kembali normal.. saya betul2 berharap.. amin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...