Tuesday, March 15, 2011

Dulu & Kini...

Assalamualaikum WBT…

Holaaa ape khabar semua??

Harap semuanya sihat, ceria & gembira selalu..

Cuti cuti sekarang nie, cepat je rasa bosan. Padahal asgment banyak lagi yang perlu disiapkan.. pastu bila nak mula, mesti salahkan mood sebab x datang2.. *kecian kat mood asyik dipersalahkan*…

Menghadap asgment tu x sampai 30 minit, tangan nie mesti melilau bukak FB.. ishh kuat betul penangan FB nie..haissshhh!!!!

Haaa, petang tadi ubah selera.. rasa malas nak bukak FB.. bukak pun untuk hantar mesej ke Anith pasal kerja kursus, pastu tiba-tiba teringat kat “kawan lama”.. teringat sebabnya besday dia bulan Mac tapi x ingat brape ari bulan..

Pastu terus bukak FS = Friendster *dia xada FB, bgus betul..bangga dengan dia* (^____^*).. check FS dia xada lak pasal tarikh lahir dia.. alternative kedua check e-mail..

Bukak e-mail ada dekat 4000++, nie la akibatnya x bukak selalu.. cari satu2 sampai berpinar mata2, akhirnya jumpe jugak.. kan da cakap besday dia bulan Mac tapi saya lewat 10 hari..hehe.. maaf ye..

*********

Cerita kat atas nie masuk dalam topik ke tak ea..???

Maaf la kalau x masuk..

Haaa, korang ada akaun Friendster x??

Dulu-dulu nak komen ke, nak kenal orang ke mesti guna Friendster kan..

Ingat lagi FS nie, saya buat lepas SPM..pastu masuk UITM pakat duk add kawan2 kat UITM..

Lepas kat UiTM, masuk IPG lak.. haaa mula la add kawan-kawan kat IPG.. add sape2 yang dikenali.. add senior2 *kalau kenal & jumpe*..

Zaman dulu kala, FS la tempat segalanya.. komen ngan kawan lama, masuk segala jenis gambar, post tu post nie..


Pastu alam maya nie da makin maju.. dari Friendster ke Fecebook lak.. Haa, xmahu ketinggalan zaman, buat la jugak akaun FB nie..

Da ada FB, terus tinggal FS.. *aissshhh, memang dasar kacang lupakan kulit betul*…hehe

Bila da ada FB nie, FS mesti bukak setahun 2 kali je. Xpun bukak setahun sekali je.. haiyyaaa ape nak jadi laaa…

Tadi untuk tidak mengecewakan FS, saya bukak la FS..bila tengok balik komen-komen, gambar-gambar & semuanya jadi gelak sorang-sorang..

Gambar dulu-dulu & sekarang sungguh amat berbeza..!!! *dulu comel, sekarang lagi comel*..haha

Tapi tu dulu…..

Da ada FB nie, bergerak ke Blog pulak.. macam mane blog saya boleh wujud…

Ermm, dulu malas betul nak menulis..saya menulis pun dalam buku @ simpan dalam word je..pastu ada orang cakap buat la blog, tulis semuanya kat situ..

Ermmm betul gak kan, haaa sekarang nie memang saya da ada BLOG & semua saya sumbat kat sini.. tapi x semua la.. ada benda boleh kongsi saya kongsi.. (^_____^*)

Lepas blog & segala macam tu, rase-rasenya ape lak ea.. ermm kita tunggu dan lihat ye..

Ape-ape sahaja yang boleh menghubungkan anda & sesiapa pun, gunakannya dengan sebaik mungkin.. jangan biarkan benda itu menguasai diri anda..*ingatan untuk diri sendiri jugak*..

Okey, semoga berjumpa lagi..

Jaga diri, jaga iman, jaga sanubari..

(^________^*)

Notakaki :: kalau anda nampak saya ‘add’ anda di FS, itu jelas menunjukkan saya baru jumpe FS anda.. cepat tengok akaun FS masing-masing, siapa yang bertuah itu.. hehe..(^_____^*)

: kalau nak ‘add’ FS saya, cari la nama ‘mimi-shamimi @ shamimi.jamudin@yahoo.com’ *bajet macam ada orang nak add kan*huhu.. Sekian terima kasih.. ^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...