Saturday, December 3, 2011

Kawan Saya Kahwin..=)




Assalamualaikum WBT..




Majlis Kesyukuran : Basirah binti Ya’acob & Hasmadi Ezlly bin Juhari


Lokasi : Kuala Besut, Besut Terengganu.


Ucapan : Selamat Pengantin Baharu sahabat, moga jodoh berkekalan dan bahagia hingga ke Syurga. Amin.








~ Pengantin perempuan ~


~ Barang hantaran ~


~ Pelamin & barang-barang ~


~ sebahagian dari barang hantaran ~


~ bersama pengantin ~


~ bersama pengantin ~


~ jauh dan dekat semua datang. (^_^) ~


musykil, kenapa berada di bawah.. *pulut semangat*. Nampak kreatif..(^__^)



~ Semoga MELIHAT kebahagiaan orang lain yang tidak pernah kita kecapi
itu, masih mampu membuat kita TERSENYUM, REDHA dengan ketetapanNYA, SABAR dengan ketentuanNYA, dan BERSANGKA BAIK dengan aturanNYA.. ~


InsyaAllah, semoga dalam KEKURANGAN dan KEPAYAHAN, kita masih mampu MENDOAKAN kesejahteraan insan lain. Semoga tidak timbul iri hati dan dengki, semoga yang lahir dari sudut hati adalah DOA yang TULUS dan BISIKAN IKHLAS, “saya tumpang bahagia”..




Semoga melihat kebahagiaan orang lain itu, menjadi KEBAHAGIAAN buat
kita, InsyaALLAH..(^__^*)



notakaki :: Tahniah kak ba. saya tumpang gembira. moga terus tabah dan kuat untuk menghadapi cabaraan dan dugaan dalam rumah tangga. moga bahagia hingga ke Syurga. Amin.. (^__^)


5 comments:

Cik Syue said...

mi,, sikit sgt gmbr,, huuu,, xpuas2,, haha

semutmerah said...

nak kawen ugakk la camtu :)

fatinnur said...

alhamdulillah...seorang lg sdh mnyempurnakn sparuh dr agama..
insyaAllah, mimi pula mnyusul lepas ni..
:)

Nur Shamimi Jamudin said...

syue :: yang lain on the way..sabar ye..(^__^)


ucu :: jom kahwin..jom kahwin..hehe

fatin :: Alhamdulillah..InsyaALLAH andai jodoh tiba..(^__^)

Cik Syue said...

wah kak mimi, mcm dah xsbr je tuu.. hehe.. same2 lah nanti balik kg jumpe somi.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...