Monday, June 20, 2011

Hari Pertama ;)

Assalamualaikum WBT…


Hai semua, ape khabar?? Harap anda semua sihat sejahtera. Hari nie merupakan hari pertama buat semua pelajar IPG memulakan kelas dan hari pertama buat pelajar yang bakal menjadi guru masuk mendaftar..


Selamat datang adik-adik junior. Selamat memasuki IPG dan semoga kalian gembira berada di sini. Cehh, buat pesanan macam junior baru bace blog nie… lalalala..


Alhamdulillah kelas pertama berjalan lancar dan pensyarah pun semua best. Sporting giler.. Tapi hari pertama da dapat macam-macam kerja rumah! Bangun mimi, anda sudah berada di IPG bukan di rumah!!


Ape-ape pun seronok dapat jumpa kawan-kawan semula, dapat dengar macam-macam cerita, padahal mimi yang banyak bercerita…(^____*). Okeh semua, semoga seronok dengan kuliah pertama dan selamat memulakan kelas. Semoga kita semua dipermudahakan menerima ilmu ALLAH dan mudah memahaminya serta kejayaan milik kita… Amin.


Kerja yang WAJIB disiapkan :-

** Ke JPJ siapkan hal ……

** Cari maklumat subjek.

** Lunaskan hutang semua bil.

** Cari tiket untuk ke hospital HUSM.

** Kemas rumah.

Notakaki :: Terus senyum dan jalani hidup dengan positif pasti anda akan bahagia. Andai dugaan datang menyapa, terima dengan hati terbuka pasti keajaiban akan muncul..(^_____^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...