Monday, June 6, 2011

Majlis ;)

Assalamualaikum WBT..

Selepas majlis pertunangan kak atiq selesai, kami sekeluarga terus balik Kepong, nak hantar keta untuk servis, rehat-rehat dan lepas Isyak terus bertolak ke Kuantan.

Ke Kuantan untuk menghadiri majlis perkahwinan Kak Tiah juga sepupu saya. Ye, aritu saya terlepas ke majlisnya di Senawang dan Putrajaya. Saya ke majlis belah lelaki. Kami konvoi dengan Cik Ton dan sepupu saya Ayih.


Tempat pertemuan di Gombak! Sementara tunggu mereka, perut terisi dengan MCD, air kelapa dan celup-celup! Sedap..(^___^*). Mereka sampai, terus gerak dan kami bermalam di rumah Kak an di Kuantan. Time kasih kak an sebab sudi tumpangkan kami..(^__^)

Jam 11 pagi kami ke rumah homestay keluarga Cik Chah saya, berkumpul di sana dan terus ke rumah pengantin lelaki. Jom tengok gambar.




baba dan mama saya.. (^___^*)



kakak-kakak saya..(^__^)

macam biase! anak2 dara kena pegang dulang hantaran.
best, dapat jalan belakang pegantin & masuk gambar..(^__^)

sepupu, sepupu ipar, mak sedara dan pak sedare saya..(^__^)

keluarga besar.. campur semua!

mase untuk sepupu sepapat pula!


sempat 'curi' pengantin perempuan je..

penutup gambar, ngan cik ngah dan sepupu saya.

notakaki :: Taniah kak tiah. semoga jodoh berpanjangan dan semoga bahagia hingga ke akhir hayat..

3 comments:

✿Siti Nazirah✿ said...

ala k.mimi bile mai ktn?? x bgtau pon

Nur Shamimi Jamudin said...

hehe...g kuantan 5 aribln aritu. tu pun sekejap je sebab terkejar nak balik KL balik..maaf naz..lupe nak bagitau..(^___^*)

sesuci embun pagi said...

kakak2 & adik, sama je muka....hihi..seiras

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...