Thursday, February 10, 2011

sukasuki

Assalamualaikum WBT….

Entry kali nie khas buat cinta hati saya yang terbaru!!!

Jutaan terima kasih

Buat

….

...

...

...

CIK OREN & LIMAU yang sungguh comel dan manis…

Errr, ayat di atas boleh menimbulkan kontroversi la, maaf la ye.. bukan chinta hati tapi penyelamat hati, pengarang jantung & pengenyang perut untuk suatu tempoh masa nie..

Saya suka makan buah oren & menjadi santapan sepanjang minggu nie & InsyaAllah untuk akan datang..

Semalam merempit kuar g Giant ngan Anith & beli satu plastik oren, buah lain xleh makan la.. Lau x da la saya beli epal, kiwi, pisang kaki & macam2.. Waaa, kaya engkau nak beli buah mahal2 nie…hahaha

Nasib baik kat Giant ada lagi stok oren sempena CNY aritu..lau x masak gak nak g cari buah nie.. Tapi yang tinggal pun kena pilih2 gak, sebab takut terbeli yang xelok punya kan..

Ok cik perut, sekarang da kenyang sebab ari2 cekau oren sebijik!!

Tipu la cekau sebijik je, 2 3 bijik jugak kau cekau kan… Oren yang manis cekau banyak2 pun xpe sebab best…huhu

Ok lah, itu saje untuk ari nie… Sudah ku bilang entry nie khas buat cinta hati yang baru… Eh jap, saya masih manusia normal ya, x bercinta dengan buah-buahan…huhu


gambar2 kat google image semua cantik2 ar... credit to mr google..(^____^)

Notakaki : Semakin hari semakin kuat & Alhamdulillah, bersyukur di atas kekuatan itu..(^____^*)

semalam g Giant, arinie pun ke Giant ag.. agak2 Giant bosan x tengok muke saya..huhu..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...