Thursday, April 21, 2011

Contest Aku Hitam dan Merah


Jom berkenalan dengan tuan rumah @ bos contest nie..

Assalamualaikum WBT..

Hari nie tugasnya menjawab tag cik rabbit..

Katanya saya ditag dalam contest “Merah Hitam”..

Lepas di tag terus selongkar 1 folder yang mengandungi gambar-gambar zaman muda-muda dulu!

Ape-ape pun, maaf ye semua.. Gambar untuk tema merah hitam x ada yang pakai baju cantik2x..

Saya hanya mampu pertandingan gambar berbaju IPG yang terchinta sahaja…hehe.. Ape2 pun tengok je la.. (^____^*)






<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE

okeh, mula-mula saya mintak maap bebanyak sebab saya tahu ada orang pakai tudung putih dalam gamba nie.. Tapi tolong abaikan dia meskipun dia lebih comel dari saya..hehe.. Haa, gamba nie mase sebelum ke Pangkor ngah menunggu driver datang amek.. muke putih2 lagi sebab x burn dek matahari yang memancor tu..(^___^*)






aduh maaf kok! Skali lagi ada lagi budak tudung putih dalam gambo nie.. tapi eden xleh kato apo.. dio nak masuk jugak ea.. Time nie pun sama, ngah nunggu driver.. tapi ape2 pun bila pandai cari port amek gamba & membelakangkan matahari, muke semua nampak suci..hehe .. Uiitt, xada orang ke nak tanye mane satu saya..Haa, mai cheq nak khabaq, cheq nie yang comel2 tu, ada dalam gamba di atas nie cheq duduk no 3 dari kanan & berkasut biru *banyak da bagi klu tu*.. (^___^)

~~~~~~~~~~

Haaa, ada soalan lak kena jawab.. soalannya :-

saya rasa saya nampak simple je *saya suke yang simple je* dengan warna hitam&merah kerana baju IPG merah saya nampak sesuai dipakai dengan tudung hitam, lagipun hitam masuk dengan semua baju & tak cepat kotor.. hehe

okeh sudah selesai.. Saya dengan bangganya menTAG mereka-mereka yang bertuah untuk sertai pertandingan RATU CANTIK ini..hehe

Kak Ba

Sue

Kak Alin

Azri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...