Sunday, April 24, 2011

Pesta Buku @ PWTC =)

Assalamualaikum WBT…

Apa khabar semua, harap semua sihat2 ye..

Haa, Jumaat yang lepas, habis je kelas saya bergegas pulang ke asrama, amek beg & gerak ke Medan Gopeng. Tepat jam 2 petang, bas meluncur laju ke Kolumpo..

Weeee…. Misi pertama berjaya..

Kul 4 sampai Kl Sentral, baba ambik saya & ke terus pejabatnya *pertama kali saya ke sana & baru saya tahu betapa sibuknya baba saya*..

Baba siapkan kerjanya & saya habiskan masa dengan membaca majalah untuk terbitan akan datang & saya berpeluang berjumpa dengan penulis yang saya minati. Beliau adalah Tn Hj Zainuddin Ayip *Editor Kumpulan MMP*.. kalau nak tahu beliau merupakan penulis di ruangan motivasi, ruangannya cukup ringkas, padat & menarik.. *terharu weeii dapat jumpe ngan beliau, tapi x sempat bergambo sebab saya malu-malu kucing.. hahaha *gelak sopan*

Habis baba siapkan kerja, kami terus gerak ke Hentian Putra, park keta kat situ sebab baba saya nak balik Besut naik bas & saya akan pulang ke rumah dengan kakak saya.

Alang-alang lalu depan PWTC ape lagi, jenguk sekejap tengok buku. Hari pertama, x ramai sangat tapi saya hampir pengsan, tengok buku berlambak-lambak tu. Dalam kepala da aim buku ape yang nak..!!

Lepas magrib saya pulang ke rumah, badan da mula lemah.. demam nak datang jenguk la tu!!

********

Pagi esoknya memang sah, xleh bangun! Tekak sakit! Demam ooo demam…:((

Lepas zohor, pujuk kakak g Pesta Buku.. abaikan demam sekejap *saya kan degil*…hahaha

G Pesta Buku naik KTM, langkah untuk berjimat cermat, cepat & mudah!

Sampai sana jumpe ngan budak IPG, beli buku, jumpe penulis-penulis yang terkenal, ambik gambar & makan!!

Lepas tu jalan-jalan & makan.. *saya suke time kakak2 saya dapat GAJI sebab semuanya diTAJA*…(^__^*)

Malam balik rumah, badan pun letih.. baru teringat kat demam..

Ape-ape pun memang seronok yang teramat. Terima kasih buat kakak & kak amal, terima kasih penjual buku & terima kasih semua..

Semoga berjumpa lagi di Pesta Buku tahun depan.

Jom nengok gambo.



baba & kerjanya..(^__^)


saya & baba (^___^)


bersama mereka(^___^)


gimik pelancaran..


ngan Dr H.M Tuah Iskandar



dapat autograph *nada riak*..hehe



muke kekenyangan *baru pas makan*



saya suke gambar nie..(^____^)

Notakaki :: Puas hati dapat merembat buku-buku yang da lama cari. Jom membaca!!


2 comments:

ʇıqqɐɹ ʞıɔ said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bboleh bayang camne ucu menjerit!!
huhu jumpa dr tuah !!!!


T_____________T
ucu minat gila babeng dia kak mimi huhuhu jelesnya kak mimi dapat jumpa dia !!

Nur Shamimi Jamudin said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kak mimi turut menjerit sebab terkejut ucu jerit gitu...

hehe, jangan jeles, nanti kita g jumpe dia ea..(^_____^*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...