Friday, October 15, 2010

Di Suatu Hari

Assalamualaikum W.B.T...

Saya menulis lagi untuk hari ini... sebelum saya teruskan satu perkara yang saya ingin ucapkan ialah ALHAMDULILLAH sebab semua kerja da dibereskan.. semua benda untuk pemedahan da diuruskan.. Alhamdulillah & bersyukur sangat2 sebab dipermudahkan segala urusan...

Ok seperti yang saya ceritakan sebelum nie mengenai cerita yang ingin saya kongsi bersama rakan2 semua.. cerita mengenai program yang telah yang ikuti sehingga tiada masa rehat buat saya tapi saya enjoy sangat dengan program nie, walaupun letih tapi saya hepi..!!

Haa, program pertama ialah "Pertandingan Futsal @ Ekstrem Park pada 10 Oktober 2010"... bagi memenuhi syarat markah & pengurusan Gerko saya iaitu Futsal, 1 pertandingan telah diadakan dan unit J telah bergabung dengan unit K... fuhh, perlawanan yang sungguh sengit sebab pemain2nya semua hebat2 tapi kumpulan saya juara kategori perempuan, Yihaaaaa.... emmm, untuk melihat gamba sepanjang perlawanan lihat di FB saya @ sila klik ----> (Link 1)

Ok, kepenatan saya x habis sampai situ.. pada 11-14 Oktober 2010 pulak saya ada program "Pendidikan Luar dan Rekreasi di Pulau Pangkor"... perkhemahan yang juga perlu diikuti bagi memenuhi profoma subjek sukan & rekreasi saya... banyak pengalaman dan cerita yang dapat saya kutip di sana.. saya ringkaskan segala peristiwa yang berlaku sepanjang di Pangkor..

Hari Pertama
Bertolak ke Pangkor dengan menaiki kereta En Wahid...
Sampai di Jeti Pangkor & menaiki feri untuk ke tapak perkhemahan...
Pasang khemah & solat...
Aktiviti "Keyakinan Air @ Water Confident"...
Aktiviti dalam kumpulan...

Hari Kedua
Pagi ----> Senaman pagi...
Pagi - tengah hari ----> Aktiviti air di "Coral Beach"
Petang ----> Orientering...
Malam ----> Tresure Hunt...

Hari Ketiga
Pagi ----> Senaman pagi...
Pagi - tengah hari ----> Masakan Rimba...
Petang ----> Kembara...
Malam ----> Malam Tautan Kasih...

Hari Keempat
Pagi ----> Senaman pagi...
Pagi ----> Kemas khemah dan bertolak pulang...
Tengah Hari ----> Singgah di Teluk Batik & makan di Manjung...
Petang ----> Sampai IPG...
Malam ----> Ada kelas BMK & jamuan Lujnah Makanan...^______^


sebelum bertolak


makan dulu sebelum pergi


bergamba semasa menunggu...


snap lagi...


di jeti Pangkor & dalam feri..


di dlm "Van Pink" menuju ke tapak perkhemahan


sampai di kem...


masa untuk mengembara...

Haaa nie je gamba yang sempat saya snap sebab telefon dirampas sepanjang kem & dapat balik masa waktu kembara je...Nak tengok lagi gamba kami klik pada link nie --->(link 2) & (link 3)

p/s :: Fuhhh walaupun jadual penuh + letih yang teramat sehingga muka saya terbakar namun saya Hepiiii sangat & saya enjoy dengan setiap aktiviti.. Banyak ilmu baru yang dapat saya kumpul.. Thanks Jurulatih yang banyak membantu & trimas buat semua sahabat...:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...