Friday, October 15, 2010

Tentang Sesuatu

Assalamualaikum W.B.T...

Lama rasanya x menulis sesuatu di sini..
Teringin nak menulis cerita..
Cerita Pangkor..
Cerita diri saya & sebagainya..
InsyaAllah suatu masa nanti ye..
Fuhh, tugasan yang banyak, program yang sentiasa x putus2..
Urusan sebelum pemedahan membuatakan tiada masa rehat buat saya...
Banyak sangat cerita yang nak dikongsi..


Letih & teramat letih nak harungi semua 2..
Badan makin lama makin penat...
Otak makin lama makin tension..
Hati makin lama makin sensitif...
Ohh kekuatan..datang la wahai kekuatan....

Semalam terfikir nak cari sesuatu untuk bagi semangat..
Request 1 lagu dengan seorang senior yang suka nanyi..
akhirnya dapatlah lagu nie....
Ayuh sama2 kita hayati..^______^

Epilog Silam

Album : Erti Pengorbanan
Munsyid : Haikal


Dalam mengenang kisah hidup silam
Ku sedar dari kesilapan lalu
Tuhan beratnya dosa-dosaku
Masihkah ada ampunan buatku

Tuhan...Dalam menempuh hidup ini
Banyaknya dugaan datang menguji
Tuhan...Ada yang dapatku gagahi
Dan ada yang gagal kuhindari

Tuhan...Dosaku menggunung tinggi
Tapi taubatku tak kutepati
Tuhan...Rahmat-Mu melangit luas
Terlalu sedikit kubersyukur

Kini kukembali pada-Mu
Mengharap maghfirah dari-Mu
Mogakan terampunlah dosa-dosaku
Biarpun ujian melanda
Ku tetap berkasih pada-Mu
Kerna kuyakin kasih-Mu
Kekal tiada sudahnya...

p/s :: terima kasih sebab memperkenalkan lagu nie...siyesss lirik dia menyentuh kalbu... saya perlu kuat & sentiasa positif.. Saya boleh..mimi boleh....

*saya rindu keluarga saya*



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...