Thursday, October 7, 2010

Kami Pernah Gembira

Assalamualaikum W.B.T....

Hari nie merupakan hari yang paling menggembirakan buat saya & rakan sekelas saya.. Hari nie kelas BM2 mula jam 8.30 pagi. Ok kami gembira bukan sebab kelas mula lambat tapi kami gembira sebab kami dapat makan kek.. haha, arinie besday PKU kelas saya *Nur Afiqah Binti Amerul Rashad*.. minggu lepas kami semua buat muka x malu ngan Encik Isa, mintak en isa belanja kek sebab ramai yang lahir bulan Oktober jadi nak sambut la.. lagipun arinie merupakan kelas terakhir bersama en isa sebab 12 Oktober 2010 nanti beliau akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan ibadat haji.. Taniah en isa, semoga selamat pergi & selamat sampai serta diberi kesihatan sepanjang melakukan ibadat..^____^

Emm, rutin harian saya bermula seperti biasa, bagun subuh & bersedia untuk ke kelas. Tapi arinie sebelum ke kelas saya singgah ke bilik intan untuk tolong dia siapkan roti sandwish.. Jamuan nie sekadar makan benda yang ringan2 je..


bahan2 yang diperlukan ialah :-
roti & sardin..


mula2 masukkan ikan sardin ke dalam mangkuk....


lenyek & hancurkan ikan sardin tersebut sehingga jadi seperti di atas


kemudian sapukan pada roti....


potong roti kepada 2 bahagian & boleh dihidang bersama2 ngan air tea o...^___^

Haaa, lepas siap buat roti nie, saya & anith singgah ke kafeteria untuk tempah air & beli kuih muih.. Yela, roti yang dibuat xcukup jadi insiatif lain adakah dengan membeli kuih di kafe.. lepas air & kuih dibeli, perjalanan diteruskan ke kelas lak..


penjaga meja...^__^


meja makanan


makanan sampingan...:)

Kelas bermula pada jam 8.30 pagi, pada pagi tadi en isa hanya membincangkan mengenai soalan peperiksaan serta tips menjawab peperiksaan. Pada jam 9.20 pagi, saya & eqa menemani en isa untuk amek kek kat kedai depan.. besar kot kek yang ditempah & kek yang ditempah ialah kek coklat... Yummmmy, best giler...haha....


kek coklat.....




versi penambah seri....@___@

... intan mengacarakan majlis jamuan & diikuti bacaan doa oleh Asyraf serta ucapan dari en isa & xlupa juga buat kumpulan nasyid J2 yang mendendangkan nasyid tadi... Best wooo, gud luck untuk persembahan malam nie....


intan sebagai pengacara majlis


ucapan dari en isa


nanyian nasyid...:)

Selepas dari acara di atas nie maka bermulalah acara nanyi lagu, tiup lilin, potong kek & makan2... muka sorang2 hepi je sebab perut yang kosong terisi ngan kek yang sungguh sedap....:)


tengok 2....makan dia sorang je....
hehe...xla, kongsi ramai2...^____*


nikmatnya bila dapat makan...")


ngan kamariah...^__^


ngan besday girl....


ngan eqa & syue....

Ucapan Khas buat EN MOHAMMAD ISA BIN SABAR....



semoga encik selamat dalam perjalanan pergi dan balik ke Tanah Suci Mekah & semoga encik dipermudahkan segala urusan di sana. Terima kasih atas titipan ilmu yang encik berikan pada kami selama ini & terima kasih atas kek yang sungggguhhh sedap tadi... semoga kita berjumpa lagi di suatu masa.. encik jangan lupa doakan kami ye...:)


Ucapan Khas buat sahabat sekalian....


maaf terpaksa guna gamba lama...
sebab nie je gamba kita sekelas yang cukup 20 orang...!!

taniah sebab kita berjaya mengharungi sem ketiga bersama-sama, namun ujian ini belum berakhir sebab kita akan ke Pangkor minggu depan. semoga kerjasama antara kita akan sentiasa utuh & kuat... kepada mereka yang sudah mencapai usia tuanya & bakal mencapai usia tuanya, selamat hari lahir buat kalian.. semoga kita semua dipanjangkan umo, dimurahkan rezeki, hepi sokmo & semoga kita semua diberkati ALLAH S.W.T...)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...