Monday, October 18, 2010

Mood : Gundah Gelana

Assalamualaikum W.B.T...

Mungkin nie boleh jadi post yang terakhir sebelum saya masuk wad... Mood gundah gelana memang patut ke saya rasa sebelum saya masuk ke wad.. fuhh, xtahu nak cakap ape yang saya rasa.. saya x pernah masuk wad, xpernah tido dalam wad & ape2 la... esok saya kena masuk wad, 21 aribulan nanti pemedahan saya akan dijalankan.. Macam mane harus saya hadapi benda nie.. saya nie penakut, nak amek darah sikit pun saya nangis apetah lagi lau saya dibedah... Ya ALLAH tolongla hambaMu, kuatkan lah hati & perasaan diaaa.....:)

Mama dari tadi pesan, kemas barang.. bawak la ape yang patut.. saya tanya mama balik, ma nak bawak ape ea.. bila mood saya macam nie saya jadi buntu, saya xtahu nak buat ape.. saya xmau perasaan tertekan menguasai diri saya.. saya mesti kuat sebab ada lagi hari2 & perkara2 yang perlu saya harungi.... mintak2 mood nie cepat pergi dari diri saya....

P/s :: kepada yang mengenali diri nie.. ampun & maaf dipinta andainya saya ada pernah melakukan kesilapan sepanjang perkenalan kita.. harap kalian dapat doakan semoga pemedahan saya berjalan lancar & saya cepat sembuh ye...:)

P/s :: trimas buat adik kesayanganku Nur Najmi Aainaa Bt Jamudin sebab sudi menemani saya di hospital.. jasamu dikenang...:)


1 comment:

Anonymous said...

mimi...ucu doakan anything will be alright ye my dear..
tabahkan hati anda ye..
i will alway pray for u.

InsyaALLAH..semua akan baik..!!

;-] banyakkan berdoa ok..yang penting mimi kena kuat semangat..\

ucu tunggu mimi ;-]e

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...