Sunday, October 17, 2010

Mood : Kesedihan Makin Terasa....

Assalamualaikum W.B.T....

Bermula dari saat nie lebih kurang 7-8 jam je lagi akan saya berada di IPG.... emm malam nie InsyaALLAH jam 9.45 malam saya akan balik ke rumah.. mungkin orang lain gembira dapat balik umah, jumpa keluarga, rehatkan minda dari bebanan tugasan @ kelas tapi tidak bagi saya.. pulangnya saya pada malam nie adalah untuk urusan yang sangat penting ----> Pemedahan..

Mungkin pemergian saya pada malam nie untuk satu jangka waktu yang sebentar @ satu jangka waktu yang panjang.. Takdir Tuhan, x siapa yang ketahui... Ohh, berat rasa hati nie mahu meninggalkan mereka semua... merekalah yang menceriakan hidup2 saya, memberi semangat kepada saya, memberi sinar kepada hidup saya... saya xmau pulang, x mahu...!!!!!

Namun apekan daya, mereka terpaksa juga saya tinggalkan.. bilakah kita akan bertemu kembali.. saya harap dalam waktu yang terdekat ye... tibe2 teringat akan nota yang ditulis oleh TT "mie balik cepat, pointer aku jatuh sem nie salah mu"... tt maaf ye x leh ajar tt untuk final sem nie... tapi buku mimi, mimi tinggal untuk tt... belajar elok2 tau.. u can do it..

Saya harap dapat jumpe kalian semua sebelum saya balik & kalau xsempat jumpa maaf ye.. mimi mintak maaf lau ada salah & silap sepanjang perkenalan kita... doakan semuanya berjalan lancar ye...

Sahabat sekalian.. terima kasih atas segala2nya.. semoga kalian berjaya dalam setiap bidang yang diceburi, selamat berjaya dalam peperiksaan akhir & semoga selamat segalanya.. terima kasih atas segala semangat & kekuatan yang diberi kepada mimi... memori & kenangan terindah itu akan sentiasa bersemadi di hati mimi.. semoga kita akan berjumpa lagi....^____^


J2
korang memang terbaikkk....!!!!
mimi akan rindukan korang...


semoga berjaya dalam peperiksaan akhir...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...