Saturday, October 16, 2010

Kegembiraan itu & Kegembiraan Kami

Assalamualaikum W.B.T....

Pada pagi tadi saya keluar bersosial ngan kawan2 saya... haa, jangan salah faham ye, kawan2 perempuan je k.. Diaorang ajak saya ke sana untuk begumbira bersama saya, yela esok saya akan pulang ke kampung untuk pemedahan.. Pukul 11 pagi bertolak ke JJ... sampai je JJ terus masuk MCD.... lapa giler nak mati, so masuk MCD untuk sarapan pagi + makan tengah hari *haaa, salah satu impian telah tercapai nak makan MCD* trimas kepada kawan2 yang join tadi...

Lepas g MCD terus g main bowling... fuhhh ramai giler nak mati, tapi nasib baik ada kosong.. diaorang je yang main, saya x main sebab saya nak simpan tenaga saya, oleh 2 saya baca buku je... sekarang saya cepat letih & cepat pening... hampir sejam lepas 2 kiteorang ke surau nak tunaikan solat zohor...

Lepas solat zohor, singgah melantak kat Secret Recipe & makan kek kat situ.. Opps, share2 je ye bukan beli sorang satu... makan ramai2 boleh rasa sikit sorang.. lepas 2 sambung g karaoke lak, haha saje nak habiskan masa yang suntuk... ramai giler orang berbaris nak masuk dalam bilik 2 & nasib baik ada kosong so dapat la masuk, lau x saya mungkin x kenal bilik karaoke 2 macam mane...hehe....

Haaa, tadi saya dapat adiah teddy bear... dihadiahkan oleh rakan2 saya.. dapat 3 ekor teddy bear.. cumil2 semuanya... Alhamdulillah impian kedua saya tercapai *dapat teaddy bear*.. bear saya ada nama ---> Sabar, Tabah & Cekal.. diberi nama oleh TT... hihi... trimas sahabat atas adiah yang menarik tadi... lepas jalan2 sekitar g solat asar lak & berjalan cari baju... Waaa, Jusco ada diskaun tadi, so kiteorang beli 2 helai sorang baju tadi.. baju yang berharga RM20 jadi RM15.85... ok la, beli baju ramai2 & baju 2 ada yang sama.. lepas beli belah maka pulang la kami ke maktab kesayangan kami.. fuhh, badan letih giler tapi best & enjoy....



*sekitar di MCD*


kita makan dulu


ngan intan...


ngan TT @ Athirah..


kek besday untuk saya dari Intan....


suap jangan x suap..

*sekitar di BOWLING*




pemain bowling...


kami selepas selesai bermain...

*Secret Recipe*

nikmati kek nie..




susu & tt..


mimi & basirah


adiah yang saya dapat..
dari kiri Tabah-Sabar-Cekal...
3 saya dapat & semua cumilll2...


bersama mereka pemberi adiah..


ngan mereka *geng saya*

*Shopping Time*


gamba perasaann..


shopping...

amek gamba bersama teddy bear

p/s :: terima kasih buat sahabat2 yang sudi memberi kegembiraan kepada saya.. saat2 nie akan saya ingat sampai bila2... terima kasih sebab bawak saya g makan MCD & terima kasih sebab bagi hadiah teddy bear yang sungguh cumilll...^________^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...