Sunday, July 11, 2010

..:: Kenapa ..::

Assalamualaikum W.B.T...

Ape kaba semua...?? Harap korang semua sihat ye.. Pernah dengar x pepatah 'Jangan disangka panas hingga ke petang, rupa2nya hujan di tengah hari.. haa, mesti pernah kan.. Jangan korang ingat bila pagi korang bergelak ketawa, petang pun korang akan bergelak ketawa juga, mesti ada sesuatu yang berlaku. 2 orang tua pesan, jangan suka banyak2 nanti kita berduka..

Kenapa hidup nie macam nie, selalu x kena je... Jawapannya ialah, untuk bagi kita pengajaran.. Hidup hanya sementara, yang kekal hanyalah di alam sana. Maaf kalu pos nie agak mengarut, saya cuma nak menulis, saya da cuba tahan air mata saya & dia x dapat keluar dari mata saya. Hati saya sakit, saya tetap perlu menangis tapi x siapa sudi dengar. Kenapa bila saya tanya 'salah saya ke' orang kat kiri, kanan & depan saya jawab 'YE'...memang salah saya ke..

Maaf ye semua, saya x sempurna untuk menjadi orang penting dalam hidup kalian. Saya da cuba, tapi saya x mampu.. Jangan kawan dengan saya kalau saya sering lahirkan air mata di hati awak. Kenapa saya jahat sangat ye, saya jahat ke..? Saya pun ada manusia yang mempunyai Hati, tapi saya pun xtahu la.. Xpe la, saya mengalah la demi awak sebab orang cakap saya yang bersalah...


sesuatu yang saya sering tahan dari terus mengalir...:(

p/s ::telah cuba untuk menjadi kuat, namun kelemahan tetap bersarang di hati.
maaf ye wahai sahabat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...