Friday, July 2, 2010

..:: Permulaan ::..


aku da start blaja..^_^

Assalamualaikum W.B.T..

Ape kaba semua..? Harap korang semua sihat ye.. Da beberapa hari aku x menulis, rindu pada blog nie semakin membuak2, yela kelas aku da start so ruangan waktu untuk menulis amat terhad sekali, namun aku akan cube untuk terus menulis. Ok, pada post kali nie, aku nak share cite sikit ngan korang pasal jadual perjalanan hidup aku dalam mase 5 hari nie..

Kelas aku da start isnin lepas lagi & jadual pun da dapat.. Sem nie tiap2 malam ada 'kelas malam' kecuali hari jumaat je, sem nie jugak semua yang mengajar aku ialah lecture lelaki & nasib baik semua best2, sem nie jugak aku rase diri aku nie macam robot.. Terkejar sana, terkejar sini semata-mata untuk ke kelas.. Fuuhh, penat tau, tapi apekan daya terpaksa redha je.. Unit J batch aku kebanyakkannya terlibat ngan kelas malam, yela sebab xmau kasi junior rase kelas malam coz diaorang 'orang baru'. Tapi aku dulu kena je, aiii xleh jadi tul. Harap2 jadual baru akan kuar & kurangkan lah kelas malam kami. Plzzzzzzz....^_^

Antara hari isnin - jumaat, jadual ari khamis merupakan jadual yang paling memenatkan. Yela, mane x nya kelas start kul 11.30 - 1.30, pastu diikuti ngan gerko kul 2.30-4.30, kelas BM1 kul 5-6, BM2 kul 6-7 & sambung lagi malam tu kul 8-10. Waaaa, letih giler & aku rase aku macam robot bile time ari khamis. Semua x sempat buat sampai nak makan pun kena tunggu balik kelas. Aku letih sangat, korang x letih ke..? Letih la macam aku ye...


keletihan yang teramat...

Haa, ada lagi.. Sem nie aku dapat gerko 'Futsal'... Futsal weh, aku bakal bermain futsal. Haha, macam kelakar lak tapi harap2 aku dapat timba banyak pengalaman untuk mengajar bakal anak murid aku nanti. Lecture yang ngaja aku futsal nie pun lelaki & seorang yang berpengalaman serta kelakar orangnye. Memamg fun la lau blaja ngan dia.. Haaa, Pengalaman 2 'guru' yang paling berharga tau, ingat 2 & kutip segala ilmu yang berguna.. Ok, sampai sini je dulu.. Aku perlukan rehat.. Sehingga berjumpa lagi...daaa..^_*


i'll kick the ball..haha

P/s :: semoga sem nie, akan lebih ok dari sem2 sebelumnya & semoga J2 terus maju.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...