Thursday, July 8, 2010

..:: Pengalaman @ Keletihan ::..

Assalamualaikum W.B.T...

Ape kaba wahai kawan2 sekalian, di harap anda semua berada dalam keadaan yang sihat. Alhamdulillah pada 7/7/2010 Jabatan Pengajian Melayu telah berjaya mengadakan 1 program "Malam Budaya, Santai Puisi". Program nie bertujuan untuk mengumpul dana JPM. Aku & beberapa orang kawan telah bertindak sebagai AJK & kami perlu membantu En Noor Azni B Yahya untuk menguruskan beberapa perkara supaya majlis berjalan lancar. Alhamdulillah bekerja di bawah beliau telah memberi banyak pengalaman kepada diri aku sendiri. Melalui program nie, aku sendiri dapat merasa bagaimana sesuatu perancangan itu perlu di buat secara teratur supaya perjalanan program berjalan lancar.

Letih memang la letih, segala perancangan nie di buat sebelum cuti sem ari 2 lagi, namun ape yang penting adalah pengalaman 2 sendiri. Melalui program nie, aku sendiri dapat merasa bagaimana mahu berurusan dengan orang atasan, orang luar & sebagainya. Ok berbalik pada program 2, banyak atvt yang diadakan seperti persembahan pelajar dari unti 'K', persembahan endang, pendeklamasi puisi oleh pensyarah2, kompang & sebagainya. Pada malam 2 juga aku berasa seolah2 aku berada di Sabah & Sarawak sebab pelajar unit K nie buat persembahan mengenai negeri kelahiran mereka sendiri & melalui persembahan nie la aku dapat mengenali budaya Sabah & Sarawak itu. Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar & berakhir pada jam 11.00 malam. Ada beberapa gambar yang sempat di ambil..^_^


saya & mereka






mereka & senior


saya


cikgu piano kami






saya..^_^

p/s :: trimas buat sahabat yang banyak membantu.. Jasa kalian hanya mampu di balas oleh ALLAH S.W.T..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...