Sunday, July 18, 2010

..:: Kepenatan ::..



Assalamualaikum W.B.T...

Ape kaba semua.. fuhh, ari nie merupakan hari yang betul2 memenatkan.. hari nie aku & kawan2 g 'Yik Foong' sebab nak pasang anti virus yang baru & baiki printer aku yang rosak.. Kuar jam 11.00pagi, makan2 dulu & baru ke sana. Alhamdulillah jam 12.30 aku sampai kat sana & terus menuju ke kedai yang selalu kami pergi. Fuhh, hujung minggu memang penuh dengan orang.

Lepas kasi laptop & printer kat tauke 2 & bincang sal harga terus kami caww, yela xkan nak tunggu, lame woo... First skali g surau nak solat zohor & memandangkan kat yik foong 2 xada surau so terpaksa lah kami solat kat pasar & alhamdulillah kat situ ada surau.. Lepas menunaikan solat kami ke 'The Store' pulak sebab kawan2 aku nak shoping baju.. Haaa, aku ingat aku ikut je, tgk2 aku pun beli gak.. Tapi 1 je tau..hehe...

Jalan2 kat the store hmpir 2 jam kiteorang pun balik ke yik foong semula.. Amik laptop & printer terus balik...Haa, penat tapi best..Thanks 2 all my prenz...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...