Tuesday, July 13, 2010

..:: Bermacam-macam Rasa..::



Assalamualaikum W.B.T...

Alhamdulillah aku di beri peluang untuk menulis lagi..
Hari nie bermacam-macam rasa yang aku rasakan..
Ada yang hepi, ada yang sedih..
Aku rasa hidup aku kosong sangat ari nie, x tahu la nape..

Rasa Hepi
|
|
|
@


Aku dapat coklat dari lecture kesayangan aku 'Cik Yati', thanks 4 da coklat.. Katanya coklat 2 untuk aku berbuka...^_^
Cik Yati juga memberi aku pokok kecil & meminta aku menjaganya elok2..
Alhamdulillah aku dapat menjalani puasa dengan baik pada hari nie..

Rasa Kurang Hepi
|
|

|
@

Aku rasa kosong...
Aku rasa lonely..
I miss my FAMILY...
I miss my best friends..
I miss 2 cry..
Aku pun x tahu ape aku rase sekarang..hehe

Rasa X suke @ Takut ---> 2, 3 ari nie tangan kanan aku x boleh bergerak secara aktif.. Aku xleh nak letak tangan aku dalam masa yang lama sebab aku rasa tangan aku terketar2.. Aku pun xtahu nape & aku harap benda nie x lama.. 2, 3 arini jugak kepala aku semakin cepat berpusing2, petanda bahawa 'migrain' akan muncul x lame lagi...Huhhh, aku x suke macam nie...

p/s :: thanks 2 Cik Yati 4 pokok n coklat, InsyaALLAH i'll take care 'pokok' 2 sebaik mungkin..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...