Tuesday, July 27, 2010

..:: VVIP ::..

Assalamualaikum W.B.T....

Hai, saya menulis lagi, hehe... Hari nie nak tulis pasal 'VVIP', haa ape 2 vvip. vvip 2 ialah 'Very Very Important Persons'.. Ok, untuk pengetahuan semua, ari nie cukup 1 bulan saya berpisah dengan VVIP saya & saya rindu mereka... Nak tahu sape VVIP dalam hidup saya, aaa mestilah KELUARGA saya. Maaf, saya nak tulis jugak, saya rindu mereka semua, saya x pernah berpisah dengan VVIP pertama saya.. Hehe...


VVIP hidup saya..

Maaf la, dalam gambar nie baju semua sama & saya akan ceritakan pasal mereka satu persatu ye..

VVIP 1 ---> yang duduk di atas kerusi memakai baju lain dari yang lain.. VVIP itu ialah 'mama' saya. Insan yang melahirkan & membesarkan saya. Perkara yang membuatkan saya teringat pada mama saya ialah kalau saya balik bercuti, saya list ape saya nak & x lame lepas 2 saya dapat ape yang saya nak. Mama juga orang yang sama2 melompat & menangis bersama saya bila saya dapat masuk ke IPG & banyak lagi...LUV U MAMA..^_^

VVIP 2 ---> yang duduk di tepi VVIP 1.. Merupakan 'baba' saya. Insan yang sering mententeramkan hati saya & membantu saya bila saya dalam kesusahan. Perkara yang membuatkan saya teringat pada baba saya ialah baba sering mengusap kepala saya & mencium dahi saya kalu dia nak g jauh... Baba akan tolong saya cari buku & bagi duit kat saya walaupun dia kena tanggung yang lain & banyak lagi..SAYA SAYANG BABA SAYA..^_^

VVIP 3 ---> yang berdiri di tepi baba saya. VVIP 3 nie merupakan 'kakak sulung' saya. Insan yang sering menyelamatkan saya kalau ada orang kacau saya.. Haha, betul ke.. betul la.. Perkara yang membuatkan saya teringat pada kakak saya ialah lau time dapat gaji mesti dia akan belanja & lau nak ape2, gtau je nanti mesti dapat. Lau dia balik kampung, dia suke blanje makan & bagi duit.. Hehe, time kasih kakak!! SAYANG KAKAK ^_^

VVIP 4 ---> yang duduk di hadapan mama saya. VVIP nie merupakan kakak kedua saya iaitu 'kak ma'. Insan yang sering menjadi tempat luahan perasaan saya & tempat saya berkongsi segala2nya. Perkara yang membuatkan saya teringat pada Kak Ma ialah dia sering 'msg, tel & 3G' bersama saya.. Dia selalu msg tnye kaba saya & org yang ambil berat pada saya, x berkira lau ada duit & mesti dia akan share..hehe..Thanks kak ma!! LUV U..^_^

VVIP 5 ---> yang berdiri di tepi mama saya. VVIP 5 nie merupakan adik saya yang pertama iaitu 'aina' & turut dikenali sebagai kembar saya..Hehe.. Insan yang menjadi tempat saya cerita segala masalah saya & orang yang berjaya buat saya gembira. Perkara yang membuatkan saya teringat pada aina ialah time balik cuti, lau sampai rumah, saya akan terus bercerita dengan dia & dia selalu tel saya tanye bila saya nak cuti. Lau saya ada masalah kewangan dialah orang pertama yang membantu saya.. Thanks sis, LUV U..^_^

VVIP 6 ---> yang duduk ditengah2 tu.. Merupakan adik bongsu saya 'azzim'.. Insan yang selalu teman saya lau saya nak ke mana2 & selalu share makanan dengan saya. Perkara yang membuatkan saya teringat pada dia ialah, lau saya on9 FB mesti dia chat ngan saya & dia selalu tel tnye bila saya nak balik. Lau saya bercuti dia akan susun jadual kereta & mintak saya hantar dia ke mana2..Huhu, i miss my bro..^_^

Jappp, rase macam x cukup je lagi nie.. Sape lagi ye... Haaa, saya da ingat...



Tarangggg.... Nie VVIP yang no 7.. Hehe, VVIP nie merupakan nenek saya.. Insan yang mengajar saya mengenai dunia perniagaan & insan yang mengajar saya mengenai bahasa Terengganu.. Hehe.. Perkara yang sering meingatkan saya padanya ialah, lau saya tel mesti dia tnye 'mimi sihat x, bila nak balik'... Lau saya balik dia mesti tido umah saya, sebab saya akan anta dia balik umah, lau saya balik mesti dia ajak saya ke klinik untuk teman dia, lau saya balik mesti banyak cerita yang dia bgtau saya. Tapi bila saya nak g blaja balik, dia akan pegang tangan saya erat2 & peluk saya erat2 & dia tnye 'nanti bila pulak nak balik'.. Bila saya jawab soalan dia, dia akan termenung & menangis.. Uhhh, i miss my nenda...:(

p/s :: saya rindu sangat kat mereka...rindu yang teramat rindu, lau saya tel mama saya mesti saya cepat menangis..huhu... Kawan2 yang berada di sekeliling saya juga VVIP saya jugak.. hehe, saya sayang anda semua...THANKSS to all of u...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...