Tuesday, July 27, 2010

..:: Akhirnya ::..

Assalamualaikum W.B.T...

Ape kaba semua, fuhh da lame agaknya x menulis sesuatu di sini. Kesibukan yang melanda diriku telah membantutkan waktu untuk aku menulis di ruangan ini, namun 'akhirnya' sempat jugak aku curi masa untuk menulis. Alhamdulillah beberapa tugas yang telah diamanahkan kepada aku telah berjaya di siapkan, so lepas nie mungkin ada masa untuk berkarya lagi...hoho 'kelakar pulak ayatnye'...

Emm, lama sangat x menulis, sampai akau sendiri xtahu nak tulis pe, tapi dalam kepala nie banyak je bendanye.. Ok, mula dengan hujung minggu yang lalu, hujung minggu yang paling sibuk buat aku.. Haa, bermula ari sabtu pagi 2 aku n kawan aku g tempah tshirt untuk kelas, balik tengah hari. Petang lak, kuar g Giant nak beli barang n balik malam. Malam lepas magrib sampai tengah malam aku berada di dapur surau, menyediakan ising kek.. Haa, aising kek untuk ape.. Untuk pertandingan menghias kek.. program nie under Lujnah Makanan so segala persiapan perlulah dibuat n alhamdulillah sebab kami dibantu oleh lujnah2 yang lain n penyertaan juga amat memberangsangkan.. ramai gak masuk sampai ada junior 2 last minit baru masuk.. Terima Kasih semua sebab banyak membantu...hehe

Gambar yang nak ditunjukkan terlalu banyak so korang tengok kat sini je la..(klik sini)

p/s :: time kasih buat semua yang banyak membantu saya & kawan2 yang lain.. Lain kali sambung tulis lagi, saya mahu ke kelas...^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...