Saturday, November 13, 2010

Jalan-Jalan...

Assalamualaikum W.B.T

Satu hari yang membosankan pabila duk kat maktab tanpa buat ape2..

Kadang2 saya jadi bosan kalau duk dalam bilik menghadap buku, laptop, dinding, kipas & bantal je..

Sape dia boleh tahan, saya tabik ar…haha

Nasib baik pagi tadi kawan saya kak ba a.k.a eira ajak teman dia g HEP nak amek barang.

Walaupun g HEP je, saya sanggup teman dari duk terkurung dalam bilik..huhu

Lepas g HEP, kuar g kedai depan jap beli makanan tengah hari..

Lepas 2 g makan kat bilik intan sambil melawat dia.. *demam urat sebab makan nangka*

Lain kali ko jangan makan da tan, sila pantang macam mimi…hehe

Bila da duk 3 orang *kawan2 yang lain g KEM*, datang la idea yang agak bernas la…

*Idea menghabiskan wang a.k.a duit*…huhu

Ape lagi, kuar g jalan2 ar…

**************


nie gamba masa sama2 tunggu nak kuar...
ucu...mimi "curi gamba nie"...
gamba nie cantik, saya suka..hehe...


nie je yang tinggal..*yang lain g kem*
saya lak keluar ngan mereka sebentar tadi...

**************

Kata sepakat da dikeluarkan & tempat yang menjadi sasaran adalah Jusco..

Lepas asar g sana, sampai2 terus g cari tiket wayang..

Pilih punya pilih maka kami pun memilih untuk tengok cite kartun…saje nak kasi relese itu tension, mau gelak kuat2 dalam pawagam.. *padahal yang tu je cerita yang ada paling awal*…haha

Lepas beli tiket *jam 8malam* kiteorang pun g jalan sekitar JJ & g makan aiskrim..

Sejuk rasa tekak dapat makan aiskrim

Da puas ronda2, g solat magrib & terus bergerak ke pawagam..

Cite yang kiteorang tengok tadi adalah MEGAMIND..

Cite dia lawak giler, memang lawak..

Xmau cite kat sini, nak tahu sila ke pawagam yang berdekatan…haha

Dalam kul 9.30 cite tu habis & serius saya cakap, sampai ke luar pawagam duk tergelak..

Lepas 2 g masuk supermarket jap & bak kata kak ba nak beli stok makanan untuk 2 hari, sebelum balik kampung…

Saya hanya membeli susu & potato chip je…(^_^)

Da beli2 ape lagi balik ar…nak buat ape lama2, nanti duit banyak yang melayang.. *jap, bukan kat atas tadi cakap nak habiskan duit ke*..

Uiittt, sayang kot duit tu.. habiskan sikit2 je…hihi

Bak kata intan, cuci2 mata je…xyah beli ape2 pun xpe..

Ok, cerita tamat sampai kul 10.20malam sebab da sampai maktab…

Time kasih buat Kak Ba a.k.a Eira & Intan a.k.a Ikah Yuyu sebab sudi teman & sudi keluar untuk sama2 menghilangkan rasa bosan…hehe…

Esok seperti yang dirancang ye..(^_^*)

Sekian, terima kasih..

~mimi~

4 comments:

☆゚ Cik Olive ☆ said...

boleh2 ^_________^ ambik le

Anonymous said...

mimi lupe nk cter beli jam MAHAIIIII..hihihiihi

Pemilik Blog said...

ucu :: time kasih...(^_^*)

ehemmmm :: jam xleh cite...rahsia..haha

Pemilik Blog said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...