Wednesday, November 24, 2010

Kini Tiba Masanya....

Assalamualaikum W.B.T…

Akhirnya selepas beberapa hari berada di rumah, mama telah membuat keputusan bahawa kami2 akan ke Kuala Lumpur.. Haha, kami2 yang berkenaan tu ialah ‘saya, mama & adik2 saya’.. haa, ke Kuala Lumpur, yela baba & kakak2 saya bekerja di sana. Telah menjadi rutin kami sekeluarga bahawa tiap kali musim cuti sekolah, kami akan turun KL untuk beberapa minggu.

Yela, lau time sekolah, baba yang akan selalu balik kampung, so untuk kali nie kami lak yang akan ke sana.. mungkin ‘percutian’ nie xlama kot sebab saya perlu pulang ke kampung coz ada temujanji dengan doctor.. Fuuhh, result operate aritu akan keluar xlama lagi.. harap2 positif semuanya(amin)..

InsyaAllah pada malam nie kami akan ke sana dengan menaiki bas. Tiket jam 8.30 malam.. xsaba nak jumpe semua & yang paling penting x saba nak kumpul 1 family.. kawan2 doakan kami semua selamat sampai ye.. Haa, jangan risau la, lappy kesayangan nie akan diusung ke mana saja untuk mengupdate ape2 yang sepatutnya..

Ok la, post ari nie pendek je.. Nak kena kemas rumah & kemas beg baju..

**..Selamat Bercuti buat semua, jaga diri elok2..**

**..Saya da kena mula study, buku da amek kat umah Anith..hehe..**

**..Sehingga berjumpa lagi..**

Assalamualaikum W.B.T…

~Pemilik Blog~


gambar sekadar hiasan..
(T_____________T)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...