Sunday, January 23, 2011

~ Luahan 1 ~

Assalamualaikum WBT…

Ape kaba semua, harap semua sihat sejahtera dan berada dalam limpahan rahmat dari Allah SWT…

Mula-mula skali nak mintak maaf la sebab entry kali nie xada yang menarik pun, sekadar luahan perasaan saya..

Tak tahu nak cite kat sape, so blog nie jadi mangsa.. terima kasih ye cik blog sebab sudi memberi saya peluang untuk menulis sesuatu di sini…

Saya x mau luah kat orang sebab nanti diaorang cakap ape lak kan..

Korang, korang semua pernah tak mengidam nak makan ape2 ke atau nak sesuatu & lau korang x dapat korang rase sedih sangat..

Ermm selalunya ngidam nie sinonim ngan orang mengandung kan, tapi sori ye saya pun tengah mengidam nak makan sesuatu..

Ya Allah, Tuhan je yang tahu macam mane rasenya perasaan bila x dapat ape yang kita nak tu. *baru tahu macam mane perasaan orang yang mengandung nak sesuatu tapi x tercapai*..

Korang nak cakap ape cakap la, korang x pe la boleh ‘makan ape saja’ sampai bila-bila.. tapi bukan pada situasi saya.. bila TARIKH itu makin menghampiri, perasaan untuk menikmati sesuatu yang saya nak makin menjadi-jadi..

Ya Allah jika ini ujian dari-Mu, maka aku memohon Engkau kuatkanlah hatiku untuk tempuhi segalanya.. Amin…

Sekarang da jadi makin sensitive tau, kalau nak sesuatu tu tapi tak boleh maka cepatlah air mata ini berderai… sungguh saya x suka dengan perasaan dan situasi nie..!!!

Sekarang penyelesaiannya ialah pendam je ape yang saya nak tu sebab xmau susahkan mereka lagipun kesian mereka sebab xkan nak turut cakap saya je kan..

Ermm,,saba ye mimi..

Kalau saya da xada nanti, jangan rase bersalah tau sebab kalian x bersalah. Perasaan nie yang salah sebab nak macam2 & kepada cik perasaan, maafkan saya sebab x dapat tunaikan permintaan awak..

Kita sama-sama kuat untuk tempuhi semua nie ye..(^___^*)

Notakaki :: terima kasih kerana sudi mendengar & membaca sesi luahan perasaan nie.. doakan saya kuat.. TQ..

mimi tolong berhenti dari sikap negative dan suka menangis.. sekian, terima kasih.

2 comments:

Siti Azlin Iris said...

mimi jgn ckp cm ni..
mimi kne kuat tau..
kami sume syg mimi
;-)

Nur Shamimi Jamudin said...

hehe...
mimi ok je la kak alin comel...
jangan risau ye...
mimi akan kuat...
mimi pun sayang kat akak & semua...sayang sangat2...(^____^*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...