Thursday, January 6, 2011

Semalam dan Hari Ini

Assalamualaikum WBT…

Alhamdulillah perasaan hari nie adalah teramat-amat lega…

Lega sangat-sangat, rase nak senyum sampai pagi esok je boleh x.. Eh, xmau sampai pagi esok tapi nak senyum untuk selama-lamanya..

Semalam da puas membanjirkan kolam mata..

Menangis adalah sesuatu perkara yang dapat melegakan perasaan ye..! Semalam terlalu banyak perkara yang berlaku sehingga air mata yang cuba di tahan itu xmampu bertahan, akhirnya tumpah juga!

Bermula dengan dugaan yang di terima di pagi yang cukup menenangkan..

Botol air kesayangan jatuh & pecah, air tumpah dalam beg dan mengorbankan hp kesayanganku! Oh tidak, hp rosak sekarang nie.. Lepas tu sakit itu muncul kembali, bercakap dengan mereka yang di rindui, beberapa masalah yang hadir tanpa di duga & tanpa dijemput.. argghh tertekan sangat, xtahu nak buat macam mane, hanya air mata yang menceritakan segala-galanya.. terasa teramat lega seharian menangis dan ke kelas pagi tadi dengan mata yang bengkak & muka yang sembab.. hehe

Itu kisah semalam, air mata da puas dicurahkan, hati kembali tenang.. Hari nie dimulai dengan senyuman yang lebar dan berharap agar tiada yang mengecewakan lagi. Alhamdulillah hari nie kuat untuk hadapi semuanya. Kuat setelah kekuatan disalurkan oleh ramai pihak, penerimaan positif dari orang atasan, semua perkara yang perlu diuruskan berjalan dengan lancar, dan menerima berita gembira dari kakak comel..*saya suka kisah anda & dia, semoga bahagia (^___^)*.. Alhamdulillah syukur Ya Allah ada ruang untuk merasa gembira lagi…

Hari ini dan semalam. Kisah yang sungguh berbeza, setelah melalui fasa yang memeritkan pasti jalan bahagia akan ditemui dan dirasai. Aturan itu cukup indah. Kini hati ini semakin kuat, tabah dan percaya setiap apa yang terjadi pasti ada hikmahnya.(^______^*)

Notakaki:: Alhamdulillah Ya Allah, segala puji-pujian hanya untuk-Mu. Syukur di atas segala-galanya..(^___^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...