Sunday, December 19, 2010

Terima Kasih atas Penghargaan

Assalamualaikum WBT…

Sebelum laptop di tutup & mata terpejam, nak amek masa jap tulis sesuatu…

Kisahnya tadi duk layan la Fb, status sorang2 semua pasal bola..-status saya pun pasal bola gak- haha… Taniah Malaysia, cayalah…Semoga Berjaya masa final nanti..

Ok, puas layan FB terjah blog pulak…tengok blog2 mereka yang sememanya berbakat dalam menulis & sempat terjah ke blog seorang insan..

Beliau adalah En Fatul Khai Mohd Dahlan *fatul, lau salah ejaannya mohon maaf ye*..

Baca, baca penulisannya & tertengok pasal penghargaan…




Terima kasih buat En Munsyi Masa Hadapan nama FB nya @ nama popularnya Fatul atas penghargaan yang di beri..




inilah wajah en fatul...
hensem bukan...hehe
fatul sori, cilok kat FB...huhu

Sejak 6 bulan & berape ari entah saya menyertai dunia blog nie, Alhamdulillah da 2 penghargaan ‘award’ di beri..

Terima kasih banyak2 ye…(^________^*)

Jap, jap, jap….ada syarat2 dia la pulak… jom intai ape syaratnya…

Thanks the person who give this award... :)

(Ucapkan terima kasih anda kepada orang yang memberikan hadiah)

Terima kasihlah Fatul kerana sudi memberi penghargaan nie & terima kasih sebab sudi berpuing mata cari nama aku. Jasamu akan ku kenang…hehe

Link that person at your blogroll - I'm Done...

Rasanya sudah beres…

Spread to 15 blogger which you think awesome...

(Sebarkan kepada 15 orang blogger yang anda rasa hebat...)

Cik eta - http://etanuraliz.blogspot.com/

Kak wani - http://haszwanieyusoff.blogspot.com/

Alya - http://princesslieya.blogspot.com/

Husna - http://husnajamil.blogspot.com/

Nazirah - http://aquazeyra.blogspot.com/

Aini - http://norainiabdulkhalif.blogspot.com/

Paen - http://paencomot.blogspot.com/

Kak alin - http://tarrapapa.blogspot.com/

Kak Lily - http://syarliey.blogspot.com/

Hakim - http://www.drmirul.blogspot.com/

Wyna - http://wyna95nubies.blogspot.com/

Maya - http://virtualinreality.blogspot.com/

Kak fatin - http://skorpiogurlz89.blogspot.com/

Abg ali- http://ahma89.blogspot.com/

Abg waq - http://halatujuku.blogspot.com/ & http://coretansikidal.blogspot.com/

Kepada yang lain2 tu maaf la lau terasa sebab x bagi penghargaan nie..lau boleh nak bagi kat semua..ape2 pun blog korang semua memang terbaik la.. teruskan menulis ye..(^__________^*)

2 comments:

inipaencomot said...

kak mimi, adakah paen dpt award dari kak mimi ?
*nada keliru*

huhu

Nur Shamimi Jamudin said...

paen...ye anda dapat...
*nada yakin*

jangan lupe amek ye...
*ayat perintah*

hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...