Friday, December 10, 2010

Terima Kasih kerana 'menjenguk'..




Assalamualaikum WBT

Tengah hari yang sungguh mendamaikan & menenangkan..

Hari nie merupakan hari terakhir saya berada di Kuala Lumpur.

InsyaAllah esok pagi akan bersama mama naik bas pulang ke Besut..

Adik2 tinggal dengan baba kat sini ag, xpuas berjalan katanya..huhu

Xde la, baba nak balik Besut minggu depan, jadi mereka balik ngan baba..

Saya kena balik dulu sebab ada urusan yang PENTING…penting ke..?? penting ar, antara hidup & mati nie..hihi

Pagi tadi, seawal jam 7 pagi saya, mama & aina ikut baba ke tempat keja..ehh, xsampai pun ke pejabat baba. Baba anta kat Maju junction je sebab mama nak ke tabung haji ada urusan yang perlu diselesaikan.

Lepas da selesai semua urusan, tunggu bas untuk balik ke Kepong.. naik bas ngan harga tambangnya rm1.90 sampai la Kepong.

Turun depan Jusco & teman aina beli barang..

Da siap membeli belah, jalan kaki balik umah. Nasib baik umah baba belakang Jusco, xyah nak amek teksi @ sebagainya…

Sampai umah, terus rehat.. penat + x larat…

Sebab ada sesuatu datang menjenguk saya..

Da lama dia xdatang, akhirnya dia datang jugak..

*

**

***

****

*****

******

Terima kasih kepada :-

En sakit tekak yang comel!

En batuk yang kacak!

En pening yang baik hati!

En sakit perut yang menawan!!

Saya tahu kalian “merindui” saya, jangan risau saya pun rindu kat kalian..haha, memang dasar jujur penipu betul ar…hihi

Hadirnya kalian akan “menambahkan” lagi stok ubat-ubatan saya..

Korang jangan risau ea, saya akan jaga & layan korang dengan baik sekali.. ala bak kata orang layanan 5 bintang ar!..huhu

Huk..huk..huk..huk.. ok, en batuk da marah!

Dia suruh stop menulis & rehat…

Sakit tak akan datang kepada seseorang manusia sebagai cubaan, kecuali dengan takdir Allah. Allah menguji hambaNya dengan sakit untuk menghapuskan dosanya & untuk mengangkat darjat seseorang hamba. Alhamdulillah syukur Ya Allah kerana aku dipertemukan dengannya..(^_^*)

4 comments:

Noor Haszwani Yusoff said...

mimie, smga cpt smbh ok...
jgn lupe mkn ubat..
;)

Nur Shamimi Jamudin said...

amin...time kasih kak wanie...
err, ubat..hehe....InsyaAllah akan dimakan..(^_^*)

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

huhu.. skt ke? take care ye.. mkn obat!

Nur Shamimi Jamudin said...

hehe...dia 'sakit' da lame x menjenguk, jadi datang singgah la sekejap...

ubat, InsyaAllah 'akan' dimakan...hihi..ape2 pun time kasih ye..(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...