Monday, December 6, 2010

Salam Maal Hijrah

Assalamualaikum WBT...

Dikesempatan nie saya ingin mengucapkan Salam Maal Hijrah buat semua umat Islam, rakan-rakan, saudara mara, rakan2 blogger & semua yang mengenali diri nie..

Sekejap je masa berlalu, meninggalkan bulan2 yang telah terisi.

Alhamdulillah tadi lepas solat asar umat Islam beramai2 mengaminkan doa akhir tahun & lepas solat magrib tadi sekali lagi umah Islam beramai2 mengaminkan doa awal tahun.

Sekali lagi, Salam Maal Hijrah buat semua. Semoga hijrah kita sempurna, hakikatnya seharum cendana, i'tikadnya seagung singgahsana, makrifatnya seiring kejujuran dan dipayungi keikhlasan..

Tiada ungkapan mampu diluahkan melainkan Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar tatkala kita masih bisa bernafas pada tahun baru Islam hari ini. Moga tahun ini menjadi titik tolak pada perubahan yang besar dalam hidup kita. Maaf atas segala khilaf. Semoga sentiasa di bawah rahmat Allah. kalau kita mahukan kehidupan yang lebih baik, ayuh ubah diri kita..(^_^*)

3 comments:

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

salam maal hijrah mimi!

nhmy1303 said...

salam maal hijrah mimi..
mohon maaf slh silap..
rindu kat mimi...
=)

Nur Shamimi Jamudin said...

a.wak :: time kasih... salam maal hijrah jugak..(^_^)

kak wani :: time kasih jugak... salam maal hijrah jugak..mimi pun mohon ampun & maaf andai ada sebarang kekhilafan.. rindu akak jugak..jaga diri ye..(^_^*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...